למה כל כך חשוב לעבור לקוסמטיקה טבעית

תסבירי לי למה כל כך חשוב לעבור לקוסמטיקה טבעית…

זאת שאלה נפוצה שאני משתדלת לענות עליה כמיטב יכולתי, והרי אם התחלתם לקרוא מאמר זה,סימן שאתן רוצות מאוד להבין ולהעשיר את הידע שלכן וזאת מהסיבה הפשוטה שאכפת לכן מעצמכן! אז נקודת ההתחלה שלנו מצויינת, בואו ניגש לעבודה…

כל שיטות הרפואה מודעות היטב ומכירות בכושר הספיגה של העור. הרי העור הוא האיבר הגדול ביותר בגוף! הוא מכסה אותנו לגמרי ומשקלו הממוצע נע בסביבות 4 ק"ג.לכן, מוצרים שמשתמשים בהם על גבי העור נספגים בגוף ומשפיעים על הגוף באופן פעיל לא פחות מהמזון שאנו אוכלים.
כולנו יודעים כמה חשוב המזון לבריאותנו. הרי האוכל נכנס לגוף ונהפך לדם,רקמות,עצמות,גידים,שרירים וכו'. יש משפט באנגלית שמתאר את זה יפה:
"you are what you eat" חשוב לא להכניס לגוף חומרים רעילים, מתועשים, זולים וסינטטים
כמו כן חשוב עד מאוד לא להחדיר לעור חומרים אלה. למרבה הצער חומרים אלה בשימוש ניכר עקב מחירם הזול. לכן אנו מוצאים בתוך קרמים המיועדים לעור הפנים חומרים כמו שמן מינרלי שהוא תוצר לוואי של נפט, בשמים סינטטים,חומרים כימיים, כימיקלים רעילים,מתכות , צבעים ועוד

אני יהודיה מאמינה, אני מספרת לכן את זה כי ברור לי שהשם שם בעולמו את מיטב התרופות עבור האדם. תרופות אלה הומוגניות עם המבנה האורגני של האדם והם נראים בעולמנו בצורת מזון טבעי הגדל בשדה או על העץ,צמחים,שמנים,זרעים,עלים,שורשים,פטריות מרפא מינרלים וכו'
אלה הדברים שאנו רוצות בתוך גופנו ועל גופנו.

כאשר משתמשים בקוסמטיקה טבעית (לצערי לא כל מי שרושם על המוצר קוסמטיקה טבעית אכן מיישם זאת בתוך הקרם, אבל זה מאמר נפרד…) הגוף סופג טוב יותר את החומרים הטבעיים ואין סכנה להצטברות של כימיקלים רעילים בגוף. כימיקלים מחלחלים למחזור הדם ומצטברים בגוף, בסופו של דבר אנו עדים יום יום לסרטנים שונים שמופיעים יותר מאי פעם! קוסמטיקה טבעית מנצלת את טוב הארץ, היא בריאה יותר, הגוף לא צריך להתאמץ בכדי לפרק חומרים אלה. העור מצליח לקבל הזנה ישירה. המראה הבריא של העור שלנו מעיד בעצמו על בריאות אמיתית של גופנו ולא על נוכחות כימיקלים שמצליחים למצק את העור לזמן מוגבל וזמני בלבד.

קרם לחות טבעי חודר לתוך העור בזכות השמנים האתרים, שלהם מולקולות קטנות וחדירות, הקרם אינו מכיל חומרים משמרים, צבע, בישום סינטטי, חומרי גלם מהחי שנחשבים מזיקים. ריח הקרם טבעי לחלוטין ומגיע משימוש ישיר של צמחים.
חיי המדף שלו קצרים יותר (כמה חודשים) ולכן טוב להשתמש בו ישר אחרי הרכישה.
עור שטופל בשמנים צמחיים וצמחי מרפא נעשה דינמי יותר, עם יותר חיות,ויטליות, חזק יותר ובריא יותר
השמנים הצמחיים מהם עשויים המוצרים משפרים את תפקוד בלוטת הלימפה ואת הזרימה הלימפטית ובכך מסייעים בסילוק רעלים מהגוף.

כל צמח בטבע, כל שמן צמחי, שמן אתרי ומינרלים, יש להם השפעה מיוחדת על גוף האדם. יש להם מבנה מולקולרי שונה ולכן פעילות שונה. יש המרגיע עור מגורה ויש המונע הזדקנות העור. פטריות מרפא לדוגמא הם ממש כמו מולטי ויטמין לעור, עשירים מאוד בחלבון,ויטמינים ומינרלים. רוב צמחי המרפא עשירים מאוד באנטי אוקסידנטים המונעות מעור הפנים להפגם מנזקי מזג אויר וזיהום אויר.
אז אני מקווה שנתתי משהו, אפילו על קצה המזלג.. ויותר חשוב מזה, שלקחתם אתכם משהו…
האדם מבין שצריך לשמור על העולם ולהפסיק לזהם אותו, אנחנו יכולות להיות חלק בתהליך שיקום זה.

בברכה של שפע ובריאות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

חיפוש לפי קטגוריה

פוסטים אחרונים

תמונות

התחל צ'אט